  • Data: 2005-12-22 22:47:36
    Temat: Re: Roman G. w akcji
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Wilk napisał(a):
    > No tak, ale w tym przypadku, jesli nawet nie wymagano od wszystkich noszenia
    > peruk (na co slusznie zwrociles uwage), to jednak wymagano noszenia
    > konkretnej fryzury. Ja wiem ze celem zadania zalozenia peruki podyktowane
    > bylo raczej checia nie wpuszczenia mezczyzny do srodka, jednak srodki jakich
    > uzyto nie wypelnialy moim zdaniem znamion dyskryminacji;-)

    Zawarłeś tutaj spory błąd - nie można wymagać od klientów
    charkteryzowaniem się konkretną cechą. Aparat dla niedosłyszących,
    wkładka domaciczna i prezerwatywy powinny być sprzedane bez względu na
    stan słuchu czy płeć. Co najwyżej, z racji oczywistych, wkładki nie
    zostaną zamontowane. Towary czy usługi co najwyżej mogą być polecane w
    wersji dostosowanej do płci czy pochodzenia etnicznego, ale sprzedaż
    wolna dla wszystkich.

    Ku Klux Klan zapewne by chciał otworzyć klub - wstęp dla osób z białą
    skórą. Ależ oczywiście, inni także mogą wejść. Po wybielającej kąpieli w
    kwasie!

    --
    pzdr
    MiKeyCo