  • Data: 2005-12-23 00:24:54
    Temat: Re: Roman G. w akcji
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Tylko narazie sie to jeszcze nie kompiluje, wiec na efekty bedziemy
    > musieli jeszcze troche poczekac.

    To czy teraz to da się odpalić to mały problem.

    Mam wrażenie, że od kilku stuleci prawie wszystkie wersje ustroju to
    jakieś wersje niestabilne. Wspomniani chłopcy chcą jądro wymienić. I
    zabawa z kompatybilnością zacznie się od początku. Jeszcze jądro nie ma
    akceptowalnej wersji beta a już przygotowywane jest nowe i zmiana numeracji.

    --
    pzdr
    MiKeyCo