  • Data: 2006-10-11 11:27:31
    Temat: Re: Rezygnacja ze studiow!
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:ls5km576fq4x$.1dfktka6xjq65.dlg@40tude.net...

    > Zostajesz wiec ze zbednym towarem i bez
    > pieniedzy za niego.

    To znaczy - ty masz sklep. Przychodza do ciebie klienci i pytaja o towar X.
    Mowia, ze chetnie by kupili ale nigdzie nie ma. Ty sprowadzasz, bo wietrzysz
    w tym interes, ale zaden z klientow pytajacych o ten towar nie zjawia sie
    ponownie w twoim sklepie. Pozywasz ich do sadu bo narazili cie na strate?

    natomiast nadal chce dowiedziec sie czym moja sytuacja rozni sie od sytuacji
    Symele - bo jeszcze sie okaze ze rezygnujac ze studiow w polowie jestem
    winna uczelni pieniedze za lata, ktore moglam tam jeszcze spedzic:)

    Angie