  • Data: 2006-10-11 13:38:22
    Temat: Re: Rezygnacja ze studiow!
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message
    news:h8vard3cx8v4.1uydhbll5wtfu.dlg@40tude.net...

    > Widze ze nie jestes w stanie tego zrozumiec, a ja niestety nie potrafie
    > tego opisac jasniej niz w moim przykladzie. Myslalem, ze zrozumiesz.
    > Zwiazanie z uczelnia przez oplate rekrutacyjna i podanie o przyjecie na
    > studia to nie jest "klienci pytaja o towar" tylko raczej "klienci
    > podpisuja
    > umowe przedwstepna i obiecuja za kilka dni odebrac towar i dac mi
    > pieniadze".

    Nie, oni żadnej umowy przedwstępnej nie podpisują.
    Oni płącą opłatę rekrutacyjną za rozpatrzenie ich podania.
    Podanie za tą kasę zostaje rozaptrzene pozytywnie lub nie.
    Osobom przyjętem przedstawia się ofertę, a oni mogą ją zaakceptować luib
    nie.
    Jak nei to nie i na tym sprawa się kończy.
    Nie ma obowiązku przyjęcia oferty.