    From: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja ze studiow!
    Date: Tue, 10 Oct 2006 23:18:05 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1f96177e1e5bdc1c9896d9@news.task.gda.pl...

> [...]
    blondynki i blondyni :)

    Ja tam religijna nie jestem ale za to studiuje zaocznie na US i wiem jaka
    maja procedure. Dopiero co ktos tu sie zalil ze nie dostal zaswiadczenia bo
    nie jest studentem bo sie nie rozpoczely zajecia. Na US indeks dostajesz do
    lapki, plus zaswiadczenie dla facetow ze jestes studentem [ na potrzey WKU]
    PO dokonaniu wpłaty za pierwszy semestr. Moj znajomy odpadl na pierwszym
    semestrze bo nie zaliczyl jednego przedmiotu i papiery odebral rok pozniej,
    ale pismo ze zostal skreslony z listy studentow otrzymal praktycznie odrazu.
    I nie naliczano mu zadnych oplat. A ona nawet nie zostala studentka -to tak
    jakbys wsiadl do pociagu aby nim jechac i sie rozmyslil i wysiadl. Sadzisz
    ze musialbys zaplacic za przejazd? [ dla potrzeb przykladu wyobraz sobie, ze
    chciales kupic bilet u konduktora}. Zaplacila za rekrutacje, napisala ze
    rezygnuje. Sprawa czysta

    Angie