  • Data: 2004-05-26 08:00:34
    Temat: Re: Republika kolesi.
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ....faktycznie prezes firmy A chciał mnie ztrudnić, a prezes firmy E
    zabronił mnie wpuszczac przez teren swojej firmy E.Firma A dzierzawi teren w
    firmie E i moga się przemieszczac tam inni ludzie tylko nie ja!!.Faktycznie
    z tego powodu straciłema pracę.
    Cała sprawa ma poczatek w firmie G gdzie we wrzesniu 2003 zwolniono mnie
    ,zarzucając mi spowodowanie strat na dużą sumę ( wysokosci nie przedstawiono
    w sądzie) sprawę oddałem do sądu pracy i wygrałem .Złożyli apelację. I to
    miał być argument przeciwko mnie prezesa firmy E.
    Firma G powstała z wyłączenia kawałka firmy E i prezesi się znają .Myslę ,że
    to są retorsje za to że smiałem bronic swoich praw.( zresztą p.Robert mi w
    tym co nieco pomógł ;-))
    Nie jestem prawnikiem , a wygrałem sprawę z firmą G którą reprezentował
    prawnk.Wygrałem dlatego ,że sprawa była okropnie naciągana i beż dowodów (
    brak nawet kosztów tych niby strat )
    Serdecznosci