  • Data: 2002-07-03 09:39:50
    Temat: Re: Rekrutacja do zawodow prawniczych
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Hajdys" <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:afstk8$hon$1@news.gazeta.pl...

    > To jest mozliwe. Juz przedstawiciel NRA sie cieszyl, ze "prog zdawalnosci"
    > robi odsiew lepszy od limitow przyjec.

    To juz przerobiła OIRP w Warszawie - test, który wprowadzili ( wielokrotny
    wybór ) okazał sie wybitnie skuteczny ( przeszło jednynie 117 osób o ile
    pamiętam ). To już chyba wolałem limity przyjęć - per saldo więcej osób się
    dostawało.

    Ale ja wierze, ze klimat jaki sie robi
    > wokol tej sprawy poskutkuje bardziej obiektywnymi egzaminami. Oj zeby tak
    > bylo, ze zdanie egzaminu panstwowego umozliwia wykonywanie kazdego zawodu
    > prawniczego... Pomarzyc ludzka rzecz ;)

    Marzenia, marzenia... Może kiedyś... Pozytywnym aspektem otwarcia może być
    też rozbicie "sitwy" i realne możliwości pociągnięcią co poniektórych
    mecenasów do odpowiedzialności zawodowej, z usunięciem włącznie - więcej
    będzie napływać , ale zacznie się też odpływ... Może... kiedyś....

    Depi.