  • Data: 2008-03-07 09:49:15
    Temat: Re: Reklamacje - uznanie po 14 dniach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Reklamacja była trochę niekompletna, niezgodna z rozporządzeniem.
    > Powinna bowiem zawierać "wysokość kwoty odszkodowania lub innej
    > należności - w przypadku gdy reklamujący żąda ich wypłaty;".
    >
    > Ty takiej kwoty nie podałeś, co najwyżej podałeś sposób jej
    > obliczenia. Przede wszystkim zastanów się, czy była to reklamacja, czy
    > też prośba o zastosowanie innego niż oficjalnie obowiązującego
    > cennika, bo nabieram pewnych wątpliwości.

    Liwiuszu, pismo bylo napisane wlasnietak a nie inaczej. Nie mialem zamiaru
    stosowac takich forteli, ale przyznam, tez iz biorac pod uwage wielkosc
    firmy (okolo 200 telefonów) nie podejrzewalem, ze beda az tak wielkie
    problemy z niestandardowym podejsciem do takiej dziwnej sytuacji. Ja sobie
    zdaje sprawe, ze tak naprawde zawinilem ja, po pierwsze nie znajac cennika,
    po drugie nie zdajac sobie sprawy z tak duzej ilosci danych sciagnietych,
    niemniej mialem nadzieje ze operator wykarze dobra wole. Tymczasem po
    pierwsze 3 miesiace oczekiwania na odpowiedz to jakas kpina (przypominam ze
    ja te pieniadze musialem zaplacic - miesiac pracy za free), po drugie rabat
    25% oznacza ze za jeden dzien korzystania z netu zaplacilem 1200 zł netto.
    Ja sie wiec pytam czy takie pismo mozna uznac za reklamacje, i czy mozna
    sie od operatora domagac, nawet jezeli nie wszystkie prawne przeslanki
    zostaly dopelnione, spelnienia tego postulatu zawartego w pismie?