eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacje - uznanie po 14 dniach › Re: Reklamacje - uznanie po 14 dniach
  • Data: 2008-03-07 09:26:44
    Temat: Re: Reklamacje - uznanie po 14 dniach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@w...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:
    >
    >
    >>> ale, jak rozumiem, to rowniez nie dotyczy ukladu firma-firma?
    >>> A sa jakies przepisy dotyczace relacji firma-firma okreslajace jakies
    >>> podobne do powyzszych zaleznosci?
    >> Z tego co wiem, prawo telekomunikacyjne obowiązuje również w
    >> relacjach firma-firma.
    >
    > no to teraz pytanie bardziej szczegolowe, co o tym sadzicie. Pismo zostalo
    > wyslane do opiekuna firmy w jednej z sieci komorkowych. Odpowiedz mowiaca o
    > przyznaniu pewnego rabatu (25%) nadeszla po prawie 3 miesiacach.
    >
    > Oto najwazniejsze fragmenty pisma;
    >
    >
    >
    > proszę o przeanalizowanie sytuacji zaistniałej przy użytkowaniu nr telefonu
    > xxxxxxxxxx. Ze względu na błąd użytkownika zostało pobranych przez GPRS
    > około 200MB niepotrzebnych danych, przez co rachunek za ten numer wzrósł do
    > wysokiej kwoty ok. 1500 zł netto.
    >
    > [tutaj wyjasnienie ze mielismy w cenniku 50gr za 100kB, a chcemy miec w
    > miare rynkowe 10 gr za 100Kb]
    > Mając na uwadze historię współpracy naszych firm, oraz odbiegający znacznie
    > od rynkowych realiów koszt 1500 zł za 200MB ściągniętych danych uprzejmie
    > proszę o Państwa reakcję i skalkulowanie należnej kwoty *np. według
    > aktualnej stawki 10gr za 100kB.*
    >
    >
    > I teraz pytanie, czy to zdanie "skalkulowanie należnej kwoty *np. według
    > aktualnej stawki 10gr za 100kB.*" i nie odpowiedzenie w terminie 30 dni na
    > to pismo pozwoli zmusic operatora do wlasnie takiego skalkulowania tego
    > rachunku, czy tez to slowko "np." daje operatorowi wybor i raczej nie ma co
    > liczyc na odzyskanie czegos wiecej niz wspomniane 25%?
    > Z gory wielkie dzieki za opinie.


    Reklamacja była trochę niekompletna, niezgodna z rozporządzeniem.
    Powinna bowiem zawierać "wysokość kwoty odszkodowania lub innej
    należności - w przypadku gdy reklamujący żąda ich wypłaty;".

    Ty takiej kwoty nie podałeś, co najwyżej podałeś sposób jej
    obliczenia. Przede wszystkim zastanów się, czy była to reklamacja, czy
    też prośba o zastosowanie innego niż oficjalnie obowiązującego cennika,
    bo nabieram pewnych wątpliwości.

    Bo jeśli napiszę do operatora: pobraliście mi 50gr za smsa, zgodnie z
    cennikiem, to fakt, ale ostatnio żona mi dużo zabrała na życie, tak więc
    chciałbym zapłacić za smsa tylko 5gr; to nie wiem, czy to będzie reklamacja.



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1