eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacje - uznanie po 14 dniach › Re: Reklamacje - uznanie po 14 dniach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacje - uznanie po 14 dniach
    Date: Fri, 7 Mar 2008 09:49:15 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 31
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <fq687q$t2c$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <fq6ovm$e1r$2@news.onet.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <fqr1oi$j81$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.174.54.203
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1204883355 6764 89.174.54.203 (7 Mar 2008 09:49:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Mar 2008 09:49:15 +0000 (UTC)
    X-No-Archive: yes
    X-Sender: p/LOup1biMLA8bHTmyahZ6v4zn0VujQD
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.3
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:520859
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:


    > Reklamacja była trochę niekompletna, niezgodna z rozporządzeniem.
    > Powinna bowiem zawierać "wysokość kwoty odszkodowania lub innej
    > należności - w przypadku gdy reklamujący żąda ich wypłaty;".
    >
    > Ty takiej kwoty nie podałeś, co najwyżej podałeś sposób jej
    > obliczenia. Przede wszystkim zastanów się, czy była to reklamacja, czy
    > też prośba o zastosowanie innego niż oficjalnie obowiązującego
    > cennika, bo nabieram pewnych wątpliwości.
    >
    Liwiuszu, pismo bylo napisane wlasnietak a nie inaczej. Nie mialem zamiaru
    stosowac takich forteli, ale przyznam, tez iz biorac pod uwage wielkosc
    firmy (okolo 200 telefonów) nie podejrzewalem, ze beda az tak wielkie
    problemy z niestandardowym podejsciem do takiej dziwnej sytuacji. Ja sobie
    zdaje sprawe, ze tak naprawde zawinilem ja, po pierwsze nie znajac cennika,
    po drugie nie zdajac sobie sprawy z tak duzej ilosci danych sciagnietych,
    niemniej mialem nadzieje ze operator wykarze dobra wole. Tymczasem po
    pierwsze 3 miesiace oczekiwania na odpowiedz to jakas kpina (przypominam ze
    ja te pieniadze musialem zaplacic - miesiac pracy za free), po drugie rabat
    25% oznacza ze za jeden dzien korzystania z netu zaplacilem 1200 zł netto.
    Ja sie wiec pytam czy takie pismo mozna uznac za reklamacje, i czy mozna
    sie od operatora domagac, nawet jezeli nie wszystkie prawne przeslanki
    zostaly dopelnione, spelnienia tego postulatu zawartego w pismie?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymać niż mydło,
    i o wiele trudniej znaleźć..." - Terry Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1