eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. › Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news2.euro.net!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 2 Apr 2012 13:28:00 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    In-Reply-To: <jlbv02$hme$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1204021325290.3180@quad>
    References: <jl4slk$lns$1@inews.gazeta.pl> <jl7i0u$sji$1@inews.gazeta.pl>
    <jl7m9v$nfq$1@inews.gazeta.pl> <jl7vqr$3s7$1@inews.gazeta.pl>
    <jl9j2p$lhn$1@inews.gazeta.pl> <jl9rg8$le0$1@inews.gazeta.pl>
    <jlai0c$oa2$1@inews.gazeta.pl> <jlbv02$hme$1@inews.gazeta.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1333366116 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26684 83.15.167.123:62877
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701056
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 2 Apr 2012, MIX-NET wrote:

    > Dzisiaj do mnie dzwonili z serwisu AMICA, ze termin ktory wyznaczl sklep na
    > reklamacje jest nie realny! Czyli prawdopodobnie nie przyjada. Uparlem sie,
    > ze ja mam wyznaczony termin na papierze i tego maja sie trzymac, jednak
    > serwis AMICI znowu gra na czas. Ja mam to gdzies. Do 14 dni sklep musi sie
    > ustosunkowac do pisma.

    Czekaj.
    Jesli sklep się ustosunkował, *uznajac* reklamację (skoro wezwali
    serwis), to cos mi nie gra w Twoich tezach.
    Ustosunkowanie się reklamacji a uznanie Twoich żadań to chyba
    nie to samo :]
    (aczkolwiek przekroczenie terminu może działac in plus w kwestii
    "uciażliwosci").
    Cos przeoczyłem?

    > Czas gra na moja korzysc. Bede informowal na biezaco.
    > Moze ktos w przyszlosci bedzie madrzejszy w walce z serwisami.

    Informuj!

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1