eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • X-Received: by 10.157.32.17 with SMTP id n17mr80052ota.0.1467383570967; Fri, 01 Jul
    2016 07:32:50 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.32.17 with SMTP id n17mr80052ota.0.1467383570967; Fri, 01 Jul
    2016 07:32:50 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!r1no8394554ige.0!news-out.google.com!o189ni13921ith.0!nntp
    .google.com!jk6no8374853igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 1 Jul 2016 07:32:50 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <57767353$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.11.0.184;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.11.0.184
    References: <8...@g...com>
    <nkmlfd$vs2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nko350$d5l$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nkocrr$mp8$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nkoo8n$lqu$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nl4e2d$16ut$2@gioia.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <577627c9$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <57767353$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 01 Jul 2016 14:32:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756554
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 15:42:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    ?
    >
    > Bez znaczenia ?
    Bez znaczenia
    > Uznali ... gwarant naprawia i jak naprawi, to sprzet odesla.
    > Zauwaz, ze ustawa nie mowi, ze maja w terminie 14 dni sprzet
    > naprawic - tylko ustosunkowac :-)
    Jeśli w terminie 14 dni nie ustosunkują się to uznali żądanie. Żądaniem był zwrot
    gotówki
    A wg ich strony sprzęt "w autoryzowanym serwisie, proszę oczekiwać na zakończenie
    czynności serwisowych"
    >
    > Gorzej, jak gwarant stwierdzi, ze sprzet jednak zalany byl i naprawy
    > odmawia - tzn dla klienta lepiej, pieniadze do zwrotu.
    Z gwarantem nie zamierzam podejmować dyskusji.
    >
    > No chyba, ze jednak nie, bo rozne cuda nasze sady potrafily orzec :-)
    Decathlon nie tak dawno 15 dnia odpisał że "uszkodzenie mechaniczne z winy
    użytkownika(moim zdane to dyskusyjne było)ale dla dobrej dalszej współpracy....
    naprawią na swój koszt"
    Odpisałem że w terminie 14dni nie ustosunkowali się więc uznali żądanie- zwrot kasy
    lub nowy rower. I nie był to rower za 500zl tylko sporo sporo droższy
    Na drugi dzień info że mam się zgłosić po kasę. Oczywiście u nich kupiłem kolejny
    rower;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1