eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!ecngs!feeder2.ecng
    s.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <8...@g...com>
    <nkmlfd$vs2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nko350$d5l$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nkocrr$mp8$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nkoo8n$lqu$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nl4e2d$16ut$2@gioia.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <577627c9$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5776459b$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Subject: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Date: Fri, 1 Jul 2016 15:48:29 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <577674b4$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.141.172
    X-Trace: 1467380916 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 83.30.141.172:62865
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2701
    X-Received-Body-CRC: 1289700652
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756552
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:slrnnnchk2.2r46.wojciech.bancer@pl-test
    .org...
    On 2016-07-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> No generalnie producent sprzętu może podawać MTBF.
    >> Kiepska miara, bo jak Ci padnie, to miesci sie w M czy zwrot
    >> pieniedzy
    >> ?
    >No jest to jednak jakaś miara. Lepsza niż żadna. :)

    Jak sie kupilo 100 sztuk, czy chocby 10, i polowa padla, to jest to
    jakas podstawa do dochodzenia swego.

    Jak kupujesz jeden i padl ... o co chodzi, panu padl, innym nie,
    sprzet naprawde ma 100 tys h MTBF ..

    >> Poza tym ten sprzet nienaprawialny, to BF niezbyt pasuje :-)
    >Zazwyczaj naprawialny. :) Myślę, że najczęściej padają kondensatory,
    >te się da nawet lutownicą wymienić. :)

    Z duzym trudem. A producent takiej naprawy nie przewiduje, tylko caly
    sprzet wymieni.
    I w tym momencie BF troche przestaje pasowac ... choc jesli po
    wymianie gwarancja biegnie na nowo, to pasuje calkiem dobrze.
    Ale gwarancja to nie rekojmia ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1