  • Data: 2016-06-26 17:24:28
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-26 o 16:33, Kris pisze:

    > Przeczytaj moj pierwszy post- ten ktorym zaczełem wątek- tam wyczytasz o co pytam.
    > Zdanie najważniejsze:
    > "Czy w tym wypadku zastosowanie mają przepisy odnośnie niezgodności czy może zapisy
    gwarancji"
    > Faktycznie znaku zapytania nie wstawiłem ale myślę ze wiadomo o co pytam.

    W jakim przypadku? Przepisy mają zastosowanie w zależności od tego, jaką
    reklamację złożyłeś.

    > A to już nie moj problem i nie o to pisałem. Jacek Tobie dość precyzyjnie
    odpowiedział ale zignorowałeś.

    Skoro zacząłeś temat komputera, który "ma działać 2 lata", to go
    kontynuowałem. Jak cię jakiś temat nie interesuje, to po prostu się nie
    wypowiadaj w jego kierunku.

    > Nie moj problem że piszesz odpowiedzi nie rozumieć pytań.

    Odpowiedź jest prosta - masz taki tryb reklamacji, jaki zainicjowałeś.
    Zatem sam sobie odpowiedz na swoje pytanie, bo nikt tu nie wie ani jakie
    sa warunki gwarancji, ani jaką reklamację złożyłeś.

    --
    Liwiusz