eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności? › Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Data: 2016-06-27 13:08:13
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-06-27 o 12:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nkoo8n$lqu$...@n...news.atman.pl...
    >>>> W sensie że jak po roku przetrą mi się skarpetki, to mam prawo dostać
    >>>> nowe? Myśl logicznie
    >>> W sensie że jak sali skarpetki które miały działać dwa lata po roku
    >>> się przetarły to niezgodne z umową są.
    >
    >> Owszem. Ale co do zasady nie spotkałem się z komputerem, który z
    >> definicji i umowy miałby działać dwa lata.
    >
    > A ile mial dzialac ?
    > Nie umowiono, wiec skad wiadomo, ze nie dwa lata ?

    Bo art. 6 kc. itd - skoro ktoś twierdzi, że miał działać dwa lata.


    > W dodatku klienta poinformowano, ze komputer ma 2 lata gwarancji, wiec
    > umowa wydaje sie byc taka: w przypadku uszkodzenia w czasie 2 lat
    > komputer naprawi gwarant bezplatnie, a pozniej to juz problem klienta :-)

    Gwarancja to co innego - producent odpowiada za uszkodzenia sprzętu w
    tym czasie, z czego nie wynika, że komputer, który się uszkodził, był
    "niezgodny z umową". Ba, jest wręcz odwrotnie - odpowiednie normy
    dopuszczają pewien odsetek uszkodzeń w czasie.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1