    From: "robbys" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - studia podyplomowe
    Date: Wed, 5 May 2010 21:07:29 +0200

    Ja proponuję tak:
    Jeżeli na każdych zajęciach nie mówi, że nie można jego wykładów nagrywać,
    to go nagrać. Wynająć adwokata (pewnie coś weźmie bo Was reprezentuje),
    opowiedzieć co ma miejsce i niech to nagranie co wygaduję na wykłądach
    przedstawic rektorowi...
    Nie wiem czy taka praktyka jest dopuszczalna, ale według mnie dbacie o
    własny interes. Skoro zapłaciliście za wykałdy (jakby niepatrzeć usługa) to
    macie prawo by było zgodne z Waszymi oczekiwaniami, ale jak zauważył kolega
    Witek musicie zrobić to cała grupą.
    Powodzenia.
    --
    robbys