eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - prawo konsumenckie - serwis › Re: Reklamacja - prawo konsumenckie - serwis
  • Data: 2004-07-12 05:08:37
    Temat: Re: Reklamacja - prawo konsumenckie - serwis
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <40f1d1c5$3@news.vogel.pl>, Irek wrote:
    > Mam niecodzienna sytuacje i dlatego zwracam sie do Was z prosba.

    Jakbys zaczął od archiwum np. via groups.google.com to pewnie zmieniłbyś
    zdanie o tej "niecodzienności".

    > Kupilem telefon na promocji w Erze. NIestety sie zepsul, serwis odrzucil
    > reklamacje twierdzac ze wpadl do wody i nic nie zrobia w tej sprawie i
    > jeszcze anulowali gwarancje.
    > Chcialbym wystapic o naprawe z tytulu prawa konsumenckiego (ustawa z 27

    Nazywa się to to "niezgodność z umową".

    > lipca 2002 o sprzedazy konsumenckiej). Tylko mam skladac reklamacje w
    > sklepie (punkcie Ery) czy w serwisie?/

    Tam gdzie kupiłeś, czyli jak zgaduję w sklepie.

    > Czy serwis moze nie przyjac takiej reklamacji?? Poprosilem na pismie zeby mi

    Może, bo składa się ją u sprzedawcy.

    > podali powod odrzucenia a oni na to ze jak na pismie to bedzie kosztowalo
    > 100zl. - jakie maja do tego prawo??

    A już złożyleś tę reklamację z tyt. niezgodności czy mówisz o naprawie
    gwarancyjnej? Jeśli o tej ostatniej to obowiązuje gwarancja.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1