eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję › Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
  • Data: 2009-04-02 08:48:33
    Temat: Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik wyskrobał(a):
    >> a jak sobie zazycza, zeby ten druk przyniesc im w zielonych butach
    >> to tez tak trzeba?
    >>
    > No właśnie. Wydaje mi się, że nie mają prawa tego wymagać. Piszę
    > "wydaje mi się" bo nie mam wykształcenia prawniczego i nie znalazłem
    > żadnego przepisu o tym mówiącego choć szukałem.
    > Pytanie jest co mogę zrobić? Olać ich pismo i w odpowiednim czasie
    > poinformować ich, że uznali moją reklamację? Jeśli tak to jaki jest
    > ten odpowiedni czas? A może to co napisali jest ustosunkowaniem się do
    > reklamacji i uznać, że jest to odmowa jej uznania? Co w takim razie?
    > Sąd, czy jeszcze jakieś możliwości?
    >
    > Liczę na Waszą pomoc.

    Nie, oczywiście, że nie mogą wymagać złożenia reklamacji na ich druku.
    ALE --> (piszę z mojej własnej perspektywy) jeżeli takie coś przybliżyłoby
    sprawę do pomyślnego dla mnie końca, to bym się poświęcił i wypełnił ten
    druk w oczekiwaniu na rozpatrzenie. Może akurat takie mają "wewnętrzne"
    systemy zarządzania (czy czego tam), że reklamacje wolą mieć w jednej
    formie. A jak nie rozpatrzą to pozostaje chyba droga sądowa.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1