  • Data: 2009-04-01 19:27:37
    Temat: Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Kwi, 20:21, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > a jak sobie zazycza, zeby ten druk przyniesc im w zielonych butach to tez
    > tak trzeba?

    No właśnie. Wydaje mi się, że nie mają prawa tego wymagać. Piszę
    "wydaje mi się" bo nie mam wykształcenia prawniczego i nie znalazłem
    żadnego przepisu o tym mówiącego choć szukałem.
    Pytanie jest co mogę zrobić? Olać ich pismo i w odpowiednim czasie
    poinformować ich, że uznali moją reklamację? Jeśli tak to jaki jest
    ten odpowiedni czas? A może to co napisali jest ustosunkowaniem się do
    reklamacji i uznać, że jest to odmowa jej uznania? Co w takim razie?
    Sąd, czy jeszcze jakieś możliwości?

    Liczę na Waszą pomoc.

    --
    pozdrawiam,