eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie...Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Date: Wed, 11 Jun 2008 14:23:44 +0200
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 34
    Message-ID: <g2og4h$uf2$1@news.onet.pl>
    References: <g2j7va$790$1@news.ats.pl> <g2jhkp$1dvf$1@news2.ipartners.pl>
    <g2jv1o$bik$1@news.onet.pl> <g2k12a$sdh$1@inews.gazeta.pl>
    <g2lsq7$13je$1@news.ats.pl> <g2lvg1$a2s$1@news.onet.pl>
    <g2o6a3$1sbv$1@news.ats.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: abyb62.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1213187025 31202 83.9.21.62 (11 Jun 2008 12:23:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jun 2008 12:23:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Antivirus: avast! (VPS 080611-0, 2008-06-11), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:537579
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Nie musi być kupowany na firmę, byś nie był konsumentem. Laptop nie może być
    >> nabyty w celach gospodarczych lub zawodowych. Jesli robisz na nim strony WWW,
    >> które potem sprzedajesz, to też nie spełnisz warunku bycia konsumentem w
    >> rozumieniu ustawy.
    >
    >Tak czy inaczej laptop został nabyty do celów prywatnych i do takowych był
    >używany.

    Nawet nie zakładałem, że pracujesz w firmie państwowej i laptop był dla nich!
    Prywatny laptop może być używany przez Ciebie w DG (prywatnej) lub do
    wykonywania innych umow (zlecenia, o dzieło).

    >> Skoro wczesniej, to tym gorzej dla Ciebie. Masz 2 misiące od wykrycia wady na
    >> zawiadomienie sprzedawcy.
    >Ale usterka została ZGŁOSZONA od razu, więc nie bardzo wiem, gdzie widzisz
    >problem? Gwarantem jest producent (HP) i do niego zostało to zgłoszone.

    A co ma gwarant do odpowiedzialności sprzedawcy? Równie dobrze co HP mogłeś
    złosić to CANON-owi.
    Pytanie podstawowe: z jakiego tytułu chesz reklamować towar?


    >>> Na stronie HP w profilu jest cała historia zgłoszeń, sięga ona grudnia 2007
    >>> roku.
    >>
    >> A to sprzedawcą dla Ciebie było HP?
    >
    >Sklep twierdzi, że producent jest gwarantem i do niego należy zawsze zgłaszać
    >wszelkie usterki.

    Jak chcieli pozbyćsięproblemu, to tak powiedzieli. A Ty nie znając swoich praw
    dałeś się najprawdopodobniej się zbyć.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1