eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Date: Tue, 10 Jun 2008 15:27:30 +0200
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 35
    Message-ID: <g2lvg1$a2s$1@news.onet.pl>
    References: <g2j7va$790$1@news.ats.pl> <g2jhkp$1dvf$1@news2.ipartners.pl>
    <g2jv1o$bik$1@news.onet.pl> <g2k12a$sdh$1@inews.gazeta.pl>
    <g2lsq7$13je$1@news.ats.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: abya217.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1213104449 10332 83.9.20.217 (10 Jun 2008 13:27:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jun 2008 13:27:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Antivirus: avast! (VPS 080610-0, 2008-06-10), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:537410
    [ ukryj nagłówki ]

    >> 1. że jest konsumentem
    >Konsumentem jestem, laptop nie był kupowany na firmę.

    Nie musi być kupowany na firmę, byś nie był konsumentem. Laptop nie może być
    nabyty w celach gospodarczych lub zawodowych. Jesli robisz na nim strony WWW,
    które potem sprzedajesz, to też nie spełnisz warunku bycia konsumentem w
    rozumieniu ustawy.


    >> 2. usterkę wykrył po 9 kwietnia (na dzień dzisiejszy); na reklamację ma 2
    >> miesiące o stwiedzenia tej niezgodności

    >Usterka została wykryta wcześniej, najpierw próbowałem telefonicznie uzyskać
    >informację, jak rozwiązać ten problem. Zresztą wówczas był problem, że laptop
    >podczas pracy na baterii po kilkunastu minutach przestawał reagować - robił się
    >czarny ekran. Dopiero po około 2 miesiącach przestał się w ogóle włączać.

    Skoro wczesniej, to tym gorzej dla Ciebie. Masz 2 misiące od wykrycia wady na
    zawiadomienie sprzedawcy.

    >> a że minęło pół roku to jeszcze będzie musiał udowodnić, że wada istniała w
    >> momencie zakupu

    >Na stronie HP w profilu jest cała historia zgłoszeń, sięga ona grudnia 2007
    >roku.

    A to sprzedawcą dla Ciebie było HP?


    >Pytanie: z żądaniem zwrotu gotówki zwracać się do sprzedawcy (Komputronik), czy
    >do producenta i gwaranta (HP)?

    Można i do konkurencji, tylko co to da? Jedyną szansą spełnienia takich żądań
    będzie dobra wola osoby, do której się zwrócisz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1