  • Data: 2010-01-11 09:10:20
    Temat: Re: Reklamacja - co i jak?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio pisze:
    > Jeszcze druga sprawa - wiem ze sprzedawca ma 14 dni na odpowiedz. Co w
    > sytuacji gdy sprzedawca najpierw mowi ze odrzuca moja reklamacje a ja

    Bardzo słusznie robi. Ma Ci dać odpowiedź w ciągu 14 dni, pod rygorem
    uznania reklamacji, więc jeśli w ciągu tych 14 dni nie może podjąć
    decyzji, powinien Ci dać odpowiedź odmowną. Jak już się sprawa wyjaśni,
    może zmienić zdanie.

    > w odpowiedzi przesylam mu kolejne 'wskazowki', ktore moga go przekonac
    > do zmiany decyzji. Po kilku dniach ciszy, na moje pytanie, dostaje
    > odpowiedz 'jeszcze nie zapadla decyzja w Pana sprawie'.
    > Rozumiem ze od momentu, kiedy wyslalem sprzedawcy nowe informacje,
    > liczy sie owe 14 dni (a jego uprzednia decyzja o odrzuceniu reklamacji

    Nie.

    > zostaje anulowana gdyz napisal pozniej 'nie podjeto decyzji')? Cala

    Napisał - decyzja odmowna. To nie jego wina, że ustawa narzuca
    terminy nie do zrealizowania w kontaktach z producentami.

    > komunikacja odbywa sie droga mailowa, jesli ma to jakies znaczenie.

    Takie, że mail jest marnym dowodem.

    --
    Liwiusz