eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 11 Sep 2011 10:11:29 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20110818
    Icedove/3.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <4e65d026$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061115380.2196@quad>
    <4e65ea3a$0$3506$65785112@news.neostrada.pl> <j44q4j$u4h$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061439210.3716@quad> <j4553j$f03$1@news.onet.pl>
    <j459rj$55u$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1109062111540.696@quad>
    <a...@m...cs.put.poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109090014100.1552@quad>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    In-Reply-To: <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <4e6c6d31$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.237.151
    X-Trace: 1315728689 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2443 83.20.237.151:1106
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687672
    [ ukryj nagłówki ]

    (09.09.2011 14:50), Maseł wrote:
    > W dniu 2011-09-09 00:15, Gotfryd Smolik news pisze:
    >> On Thu, 8 Sep 2011, Maseł wrote:
    >>
    >>> A jest taka firma produkujaca dyski na (na "Sea*"), dla ktorej numer
    >>> z obudowy dysku jest wystraczajacy do tego,
    >>
    >> Owszem, bo oni udzielają gwarancji na *wszystkie* takie dyski.
    >> Ich dyski.
    >
    > Jasne - chodzilo mi tylko o pokazanie, ze nie zawsze do roszczen z
    > tytulu gwarancji potrzebne jest pudelko, czy dowod zakupu....
    >
    >> Jakoś nie dziwię się, że sprzedawca nie jest chętny obsługiwania
    >> roszczeń wobec towarów których on *nie* sprzedał.
    >
    > tez mnie to nie dziwi - jest wiele przedmiotow tego typu, ktore:
    > - sa male,
    > - zapakowane tak, ze bez zniszczenia opakowania nie da sie na nich
    > nakleic stickera,
    > - naklejony sticker odpadlby po 2 dniach uzytkowania
    > - do tego nie posiadaja numerow seryjnych
    > (na przyklad pendrajwy i inne duperele). Wiec nakleja sie sticker na
    > opakowaniu, do tego liczy sie na to, ze niewielkie jest
    > prawdopodobienstwo, ze klient ma identyczny produkt kupiony gdzie
    > indziej i przyjdzie z "naszym" opakowaniem i "nienaszym" produktem....

    Tylko po co wtedy bawić się w coś takiego, skoro jest dowód zakupu na
    którym można (a chyba nawet powinno się) wyspecyfikować jaki to pendrive.

    Takie samo prawdopodobieństwo że klient ma identyczny produkt kupiony
    gdzie indziej i przyjdzie z "naszym" paragonem/fakturą i "nienaszym"
    produktem ....

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1