  • Data: 2007-05-27 09:02:13
    Temat: Re: Reklama w kinie
    Od: bojster <b...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

    Grzesiex wrote:

    > każdy już dziś wie że przed seansem puszczają reklamy i zawsze seans się przedłuża.

    Może po lekturze tego wątku, tak. Ale nie każdy jest namiętnym
    kinomanem, ja na przykład kiedyś często chodziłem do kina i przed
    seansem były puszczan dwa, trzy trailery innych filmów. To było
    w porządku, ja czasem dowiedziałem się o ciekawym filmie, a kino
    napędzało sobie koniunkturę niewielkim kosztem. Jednak kiedy parę
    miesięcy temy wybrałem się z Żoną do kina na jakiś film, zszokowałem
    się widząc przed seansem reklamy czipsów, komórek i innych takich.
    Moim zdaniem to już była lekka przesada. Od tamtej pory chodzę tylko
    na DKF, a najnowsze produkcje sobie daruję.