    Subject: Re: Rejestracja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 16 Jan 2017 17:06:08 +0100

    W dniu 16-01-17 o 12:10, klaus pisze:

    > Radek pyta o podstawę PRAWNĄ! A nie: "bo tak".

    Podstawę prawną do podsłuchiwania 100 telefonów zarejestrowanych na
    osobę podejrzewaną? Raczysz żartować mam nadzieję.

    > W rzeczywistości służby pewnie nie do końca działają zgodnie z prawem
    > ale zwykle kończy się to wtedy tak jak np z willą Kwaśniewskiego.
    > Raz się podłożą i drugi raz już się będą bali.

    Oświecisz, jakiego przekroczenia się tu dopatrujesz?

    > Dodatkowo wątpię żeby dowolny operator bez zająknięcia chciał od ręki
    > wyłączać te "setki" numerów jak nie będzie mocnych podstaw prawnych.
    > Dla nich działający numer to kasa.

    Ale działający, a nie leżący w depozycie Policji do badania przez
    biegłego. Oczywiście możesz starać się duplikat. Tzn. może się starać
    osoba, na którą numer zarejestrowano.