  • Data: 2017-01-16 17:29:35
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    W dniu 16-01-17 o 16:26, J.F. pisze:

    >Pisałem o czarnej dziurze finansowej.

    No coz - finansowa czarna dziura kojarzy mi sie z tym ze pieniadze do
    niej wplywaja i juz nie wyplywaja.

    To miales na mysli ? W kontekscie takim, ze wszelakie europejskie
    przekrety konczyly sie na polskich kontach i dalej slad sie urywal ?

    >Z ciekawości - które? Wydaje mi się, że ostatnim była Wielka
    >Brytania.

    Byla ? Chyba nadal jest.
    A w tej GB mamy Anglie, i Szkocje i trudno zliczyc co jeszcze :-)

    >I uważasz, że to powód, by się cieszyć?

    Raczej stwierdzenie faktu. Ma 4 paszporty, to moze konta na 4 rozne
    osoby zalozyc.
    I zlap go potem.

    Choc i tak oni bardziej wola banknoty 500 euro :--)

    J.