eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegulamin Cyfry+ [długie] › Re: Regulamin Cyfry+ [długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!n
    ews.onet.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulamin Cyfry+ [długie]
    Date: Fri, 13 Sep 2002 14:56:29 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: g...@p...onet.pl@w3cache.spss.pl
    Message-ID: <alsna2$e4c$1@news.onet.pl>
    References: <aln2c1$ftn$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
    <aln7qj$v0$1@news.onet.pl> <alskqj$28i$1@news2.tpi.pl>
    Reply-To: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: w3cache.spss.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1031921794 14476 212.180.128.74 (13 Sep 2002 12:56:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Sep 2002 12:56:34 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:108408
    [ ukryj nagłówki ]

    > Równie dobrze mogą z braku kasy przestać wysyłać jakiekolwiek listy z
    > informacją o podwyżkach i tłumaczyć się, że przecież wysyłali, a że nie
    > doszły, to wina poczty. Płacić będziesz tak jak przed podwyżką przez rok.
    A
    > po roku nagle przyjdzie pisemko (tym razem poleconym), że rok temu
    > podwyższali abonament o 300 procent. + odsetki. Głośno się zrobi, gdy
    > znajdzie się więcej takich, którym się oczy otworzą po dokładnym
    > przeczytaniu umowy z C+. Umowa w dyplomatyczny sposób mówi, że abonenta
    > można zrobić w konia kiedy się chce i to on będzie sam sobie winien.
    >
    > To jest chyba sprawa dla Rzecznika Praw Konsumentów.
    >
    Masz rację, że jest to sprawa dla RPK i UOKiK. Jednak w Regulaminie pisze,
    że muszą mnie zawiadomić o podwyżce abonamentu. A jeśli by było tak jak
    piszesz - podwyższyli abonament i tłumaczą się, że listy nie dotarły - to
    ONI mi musieliby udowodnić, że im wiszę kasę, a to byłoby trudne, bowiem
    niezależnie od klauzuli jaka jest w Regulaminie, obowiązuje nadrzędne prawo,
    czyli art. 385(1) par. 1 k.c., w świetle któego taka klauzula jest nieważna.
    Zawiadomienie powinno zostać do mnie wysłane tak, abym je otrzymał i miał
    czas na podjęcie decyzji, a odpowiedź powinienem odesłać bezzwłocznie (czyli
    bez nieuzasadninej zwłoki -- zwykle przyjmuje się, że jest to 14 dni) --
    chociaż jeżeli wyślą mi zawiadomienie w 1 dzień urlopu i otrzymam je np. po
    3-ch tygodniach, to należy przyjąć, że data dostarczenia mi zawiadomienia =
    dacie kiedy je rzeczywiście otrzymałem (czyli po urlopie) -- wg. mnie
    wysyłają tak ważne zawiadomienia celowo i jest to celowe działania na
    tworzenie niejasności, które potem wykorzystują w walce z klientem.

    Powiadomię Was o wynikach walki z C+
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1