  • Data: 2003-01-15 14:45:53
    Temat: Re: Re: Postępowanie przeciwegzekucyjne
    Od: Biedny Miś <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > zacznijmy od początku - przegrałeś ostanio jakiś proces?

    Nie. Podpisałem akt notarialny, w którym zgadzam się, aby inwestor
    nasłał na mnie komornika, gdy nie będe płacił zgodnie ze stanem
    zaawansowania budynku. Tymczasem osoba nie buduje budynku i wystawia
    nieprawdziwe protokoły zaawansowania budynku. Straszy mnie egzekucją
    jeśli nie zapłacę.

    > : Proszę o kilka słów, gdzie powinienem się zgłosić, jakie pismo złozyć, a
    > : może są inne sposoby na walkę z "bezprawną" egzekucją?
    >
    > egzekucja nigdy nie jest bezprawna :)

    W tym wypadku jednak jest.

    > pozdr.

    pozdrowienia