  • 1. Data: 2003-01-15 13:50:49
    Temat: Postępowanie przeciwegzekucyjne
    Od: Biedny Miś <x...@p...fm>

    Witam,

    Mam podstawy sądzić, że ktoś będzie chciał przeprowadzić na mnie
    egzekucję komorniczą.

    Uważam, że nie ma ku temu podstaw; wiem, że istnieje coś co nazywa się
    postępowaniem przeciwegzekucyjnym, ale niem mam zielonego pojęcia z czym
    to się je.

    Proszę o kilka słów, gdzie powinienem się zgłosić, jakie pismo złozyć, a
    może są inne sposoby na walkę z "bezprawną" egzekucją?

    Pozdrawiam,
    Biedny Miś

  • 2. Data: 2003-01-15 13:54:56
    Temat: Re: Postępowanie przeciwegzekucyjne
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Mam podstawy sądzić, że ktoś będzie chciał przeprowadzić na mnie
    : egzekucję komorniczą.

    brr, ale to brzmi :)

    : Uważam, że nie ma ku temu podstaw; wiem, że istnieje coś co nazywa się
    : postępowaniem przeciwegzekucyjnym, ale niem mam zielonego pojęcia z czym
    : to się je.

    zacznijmy od początku - przegrałeś ostanio jakiś proces?

    : Proszę o kilka słów, gdzie powinienem się zgłosić, jakie pismo złozyć, a
    : może są inne sposoby na walkę z "bezprawną" egzekucją?

    egzekucja nigdy nie jest bezprawna :)

    pozdr.

  • 3. Data: 2003-01-15 14:45:53
    Temat: Re: Re: Postępowanie przeciwegzekucyjne
    Od: Biedny Miś <x...@p...fm>

    > zacznijmy od początku - przegrałeś ostanio jakiś proces?

    Nie. Podpisałem akt notarialny, w którym zgadzam się, aby inwestor
    nasłał na mnie komornika, gdy nie będe płacił zgodnie ze stanem
    zaawansowania budynku. Tymczasem osoba nie buduje budynku i wystawia
    nieprawdziwe protokoły zaawansowania budynku. Straszy mnie egzekucją
    jeśli nie zapłacę.

    > : Proszę o kilka słów, gdzie powinienem się zgłosić, jakie pismo złozyć, a
    > : może są inne sposoby na walkę z "bezprawną" egzekucją?
    >
    > egzekucja nigdy nie jest bezprawna :)

    W tym wypadku jednak jest.

    > pozdr.

    pozdrowienia
    Nadal Biedny Miś

  • 4. Data: 2003-01-15 14:55:17
    Temat: Odp: Re: Postępowanie przeciwegzekucyjne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Biedny Miś <x...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > W tym wypadku jednak jest.

    akt notarialny nie jest tyt.wykonawczym a bez tyt. komornik moze sobie duzo
    i nic

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-15 15:17:14
    Od: Biedny Miś <x...@p...fm>

    ale w akcie daję mu taką możliwość na piśmie (nie miałem innego wyjścia)

  • 6. Data: 2003-01-15 16:48:23
    Temat: Odp: Postępowanie przeciwegzekucyjne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Biedny Miś <x...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > ale w akcie daję mu taką możliwość na piśmie (nie miałem innego wyjścia)

    hmm art. 777 . 5 k.p.c

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-15 17:08:47
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > napisał:3...@p...fm...

    > akt notarialny nie jest tyt.wykonawczym a bez tyt. komornik moze sobie duzo

    Dobrowolne poddanie się egzekucji w akcie notarialnym opatrzone klauzulą
    wykonalności przez sąd stanowi tytuł wykonawczy.

    Ciacho

  • 8. Data: 2003-01-15 17:29:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Jeśli sporządza z sufitu protokoły, to popełnia przestępstwo z art. 303 kk.
    Co dalej, to chyba nie muszę tłumaczyć. Może najpierw mu to powiedz w imię
    dobrej współpracy. Powinno to ochłodzić jego zapędy.

  • 9. Data: 2003-01-16 09:31:50
    Od: Biedny Miś <x...@p...fm>

    Ten człowiek wie co robi ...
    Co mogę zrobić gdy zgłosi się do mnie komornik na podstawie takich
    protokołów z sufitu? Przecież nie wynajmę ekipy, która zbada za moje
    pieniądze stan zaawansowania budynku?

  • 10. Data: 2003-01-16 17:03:21
    Od: "qba" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Biedny Miś" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ten człowiek wie co robi ...
    > Co mogę zrobić gdy zgłosi się do mnie komornik na podstawie takich
    > protokołów z sufitu? Przecież nie wynajmę ekipy, która zbada za moje
    > pieniądze stan zaawansowania budynku?

    powództwo z art. 840 KP.C.,