  • Data: 2020-10-23 18:27:52
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2020 o 17:46, J.F. pisze:

    > A to IMO zalezy.
    > Wladza, ktora nie chce - tak nie mowi.
    > Wladza, ktora chce ... nie musi uzasadniac :-)
    > Kosciol ... a co z tego, ze mowi, jak wladza nie chce, to nie poslucha.

    Tak czy inaczej wycierają sobie mordę ludzmi, którzy ich nie popierają
    ani do ich mafii nie należa.

    > No to nie jestem takim optymistą.

    Zobaczymy. Już znacznie utracili w stosunku do lat 90.

    > Na razie chyba na tyle malo odpierdzolil, ze katolikom i zwolennikom PiS
    > sie moze nawet podoba, a przeciwnikom ... oni na razie sa w mniejszosci :-)

    Zwolennicy pis... jak już pisałem - im by się spodobała jakby co 1000 z
    nich bez wyroku rozstrzelać. Co do katolików - może obracam się w
    specyficznym towarzystwie, ale nawet ci praktykujący (czyli już
    mniejszość) są bardzo mocno krytyczni. Sami chodzą ale już zupełnie jest
    im obojetne co robią ich dzieci. Zresztą parktykujących (chodzących na
    mszę) było już w 2018 tylko 38 procent. Realnie idenentyfikujących się
    na poważnie z kościołem jest pewnie z 60%.

    --
    Shrek