  • Data: 2020-10-25 05:45:57
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ze nadal tyle tam łazi,

    Aaa. Myślałem że moje oszacowanie jest z dupy.

    A co do łażenia do kościoła - ludzie różne irracjonalne rzeczy robią -
    fajki palą, narkotyki biorą, do kościoła łażą. Niezupełnie bezpodstawne
    jest twierdzenie, że religia to opium dla mas. Chcą chodzić niech chodzą
    jak lubią. Nie moja sprawa. Tylko niech się ode mnie i moich spraw
    odpierdolą. No i sami za to płacą.

    --
    Shrek