    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Date: Sat, 10 Oct 2020 03:28:15 +0200 (CEST)
    <t9sfH.532276$jbb.421271@fx44.ams1> <a...@w...eu>
    <5f7ef0bb$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f800d17$0$548$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5f804db9$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f8067ce$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f808447$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f809cc4$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f80df08$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5f810753$0$551$65785112@news.neostrada.pl>

    Kviat pisze:

    > A napisałeś to w temacie o ukrywaniu klechów-pedofilów przez kościół
    > dlatego, że Polański jest księdzem-pedofilem, albo biskupem chroniącym
    > pedofilów? Czy może dlatego, że to co zrobił usprawiedliwia gwałcenie
    > dzieci przez pedofilów w sutannach i ukrywanie ich przez kościół?
    > [...]

    Napisałem to dlatego że jeśli byś miał wymagana co do KRK (niemal) takie
    same jak w stosunku do Francji i przemysłu filmowego to nie wystawiałbyś
    się na domniemanie "Chciał konkretnego psa uderzyć i jakiś kij znalazł",
    całkiem niezły kij. Państwo Francuskie zagwarantowało pedofilowi
    Polańskiemu bezkarność, nieprawdaż? Ukryło go przed odpowiedzialnością
    "na widoku", natłukło kolejnych ofiar/"ofiar" które teraz Polańskiego
    oskarżają publicznie o kolejne "zbrodnie". Państwo Francuskie ponosi za
    to winę i odpowiedzialność (moralną bo od prawnej się zapewne wyłga),
    nieprawdaż? Państwo Francuskie niby (mocno) oberwie swoim własnym prawem?

    Tak jak napisałem; Jak ktoś chce stosować do pedofilii w KRK (świeckie)
    zasady "jednakowe d;a wszystkich" to Bóg z nim a ja w 200% popieram.
    Jak ktoś chce polować na pedofilskie czarownice *tylko* w KRK to niech
    się ze swoją podwójną moralnością Kalego wali na drzewo. To jaką opinie
    przypadki pedofilii w KRK wystawiają KRK to problem wizerunkowy a nie
    prawny.

    --
    A. Filip