eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRE:Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie). › Re: RE:Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
  • Data: 2009-09-22 13:39:46
    Temat: Re: RE:Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
    Od: leon <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 22-09-2009 o 00:16:56 <b...@i...pl> napisał(a):

    >> Kodeks cywilny, Art. 461:
    >> § 1. Zobowi?zany do wydania cudzej rzeczy mo?e j? zatrzymaae a? do
    >> chwili zaspokojenia lub zabezpieczenia przys?uguj?cych mu roszczen
    >> o zwrot nak?adów na rzecz oraz roszczen o naprawienie szkody przez
    >> rzecz wyrz?dzonej (prawo zatrzymania).
    >
    > Tylko jak dlugo to trzymac.
    > To jest duzy, drogi, kompletny silnik od WV Touarega 2,5 tdi
    > Czesci dostepne tylko w serwisie wv.
    > Pisze do niego ostatnie wezwanie o zaplate i odbior silnika, z
    > naznaczeniem
    > nieprzekraczalnego terminu oraz oswiadczenie,ze po tym terminie silnik
    > pojdzie
    > do sprzedazy, nawet za sume mojego roszczenia.
    > A tak naprawde to tylko moja korespondencja do niego(ktorej nie odbiera),
    > swiadczy o tym,ze ten silnik jest u mnie. Innych dokumentow brak.
    > I dlatego tez sie mu dziwie, ze tego nie odbiera.
    > W miejscu zamieszkania gosc bywa, sprawdzalem.


    Jest jescze
    Art. 643. Zamawiający obowiązany jest odebrać dzieło, które przyjmujący
    zamówienie wydaje mu zgodnie ze swym zobowiązaniem.

    Czyli jezeli nie odbiera poleconych i wie o istniejacym zobowiazaniu to
    istnieje domniemanie porzucenia rzeczy.


    leon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1