eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRE:Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie). › RE:Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
  • Data: 2009-09-21 22:16:56
    Temat: RE:Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
    Od: <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Kodeks cywilny, Art. 461:
    >§ 1. Zobowiązany do wydania cudzej rzeczy może ją zatrzymać aż do chwili
    zaspokojenia lub zabezpieczenia przysługujących mu roszczeń
    >o zwrot nakładów na rzecz oraz roszczeń o naprawienie szkody przez rzecz wyrządzonej
    (prawo zatrzymania).

    Tylko jak dlugo to trzymac.
    To jest duzy, drogi, kompletny silnik od WV Touarega 2,5 tdi
    Czesci dostepne tylko w serwisie wv.
    Pisze do niego ostatnie wezwanie o zaplate i odbior silnika, z naznaczeniem
    nieprzekraczalnego terminu oraz oswiadczenie,ze po tym terminie silnik pojdzie
    do sprzedazy, nawet za sume mojego roszczenia.
    A tak naprawde to tylko moja korespondencja do niego(ktorej nie odbiera),
    swiadczy o tym,ze ten silnik jest u mnie. Innych dokumentow brak.
    I dlatego tez sie mu dziwie, ze tego nie odbiera.
    W miejscu zamieszkania gosc bywa, sprawdzalem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.09.09 13:39 leon

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1