  • Data: 2008-05-06 19:28:36
    Temat: Re: Pytanie do prawników - czy nie jest za późno?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Weronika pisze:
    > Pozostaje mi przekonać o tym rodzinkę - gdyby mogli, to już dziś złożyliby za
    > mnie podpis pod etatem na uczelni, wykorzystują każdą okazję żeby mi wypomnieć
    > jaka jestem "nierozsądna" i "nie potrafię docenić tego co mam" :/

    Kto sie nie rozwija ten sie zwija ;) nie patrz sie na rodzinke bo jak by
    kazdy tak patrzyl to bysmy teraz nie siedizeli przed komputerem w
    mieszkaniu/domu tylko w grocie przy ognisku ;)

    jestes mloda - dasz se rade ;) a mariaz prawo+ekonomia(z tytulem dr) to
    tak jak tos powiedzial bajka dla Twojego przyszlego pracodawcy ;).

    jedyny minus to rezygnacja lub mocno utrudniona rola matki - w koncu
    jestes kobieta ;). musisz sobie zadac pytanie czy jestes w stanie
    poswiecic dla kariery rodzicielstwo i odwrotnie (w wypadku gdybys
    urodzila). jak tez ktos tam pisal, ze pogodenie tych dwoch rol jest
    cholernie trudne...

    pozdrawiam i zycze trafnego zyciowego wyboru;)
    SlawcioD