  • Data: 2010-03-06 10:05:37
    Temat: Re: Psie...
    Od: "mi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę czasami w przeciwieństwie do niektórych osób.
    > Czy jak będę nawoływał do tego aby ktoś dał ci w pysk zareagujesz na
    > to?
    > Bez obrazy ja bym zareagował.

    Widzę, że masz problem z nadinterpretowaniem faktów. Otóż ja tam NIE widzę
    nawoływania do dawania w pysk, sam to wymyśliłeś. Widzę dwóch aktorów za
    pieniądze inscenizujących pewną scenę a do tego podpis. Całość imho kiepskich lotów.

    Czemu nie nawoływałeś do ścigania Tarantino lub Pasikowskiego? U nich to
    standardowy zabieg sceniczny zgrany do bólu. To imho zła cecha polskiej
    mentalności post-perelowskiej - wredne psioczenie małym a strach przed
    wystąpieniem przeciw wielkim.

    > I ludzie pdobno policja ma być skuteczna i pomagać ludziom ale jak
    > mają to robić skoro ludzie pozwalają dzieciakom nie szanować policji.

    Przejawiasz wiele cech homo sovieticus. M.in. bezrefleksyjnie dałeś się
    sprowokować inscenizowaną scenką i od razu dointepretujesz fakty.

    Imho nie radzisz sobie z wolnością wypowiedzi i wolność wypowiedzi rozumiesz w
    kategoriach totalitarnych - wolno mówić tylko dobrze i jedynie słusznie. Wolność
    wypowiedzi z zasady daje prawo tworzenia treści, z którymi wielu się nie zgodzi
    i wielu wydadzą się niestosowne. Inaczej nie ma sensu mówić o jakiekolwiek
    wolności jeśli nie jest w niej obecna doza niezgody i prowokacji.

    mi