  • Data: 2010-03-07 12:28:37
    Temat: Re: Psie...
    Od: "mi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiście masz rację. również jak słucham muzyki to "widzę" w tym tylko
    > ruch cząsteczek powietrza. podobnie z filmem: zwyczajni ludzie, coś tam
    > płaczą, śmieją się, "inscenizują pewne sceny" jak to ładnie ująłeś.

    Brawo, moje gratulacje. Odkryłeś, że większość spraw nie jest jednoznaczna.
    Teraz w życiu będzie ci już łatwiej. Już tylko pociągnij wniosek, czym jest
    przypisywanie na siłę jednej miary rzeczom wieloznacznym. Z góry gratuluję
    rozwoju. :)

    Proszę zdradź mi tajemne i skomplikowane mechanizmy ścigania za reklamy a
    nieścigania za filmy, teledyski, literaturę czy inne wytwory. Rozumiem, że
    będziesz domagał się ścigania połowy Hollywood i połowy polskiego małego światka
    filmowego. Tak? :>

    > "Imho" nie radzisz sobie w społeczeństwie i jesteś częścią urojoną
    > rzeczywistości.

    :) Projekcja. To się nazywa projekcja. Przypisywanie na siłę i bez argumentów
    innym cech, własnych skrywanych lub podejrzewanych.

    Wiesz jednak, tak po zastanowieniu to wolę być szaleńcem opętanym wolnością niż
    szaleńcem opętanym totalniactwem i regulowaniem wszystkiego. A więc niech ci
    będzie. Traktuję to jako komplement, bo będę w doborowym towarzystwie. :D

    mi