  • Data: 2007-01-04 18:52:07
    Temat: Re: Przyznanie się obrońcy
    Od: "mirekk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:enjhmd$ga9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A czy ja powiedziałem że ci potrzebny? To ty twierdzisz że go masz. Nie
    > wiesz po co go wynająłeś?

    Mnie nie jest potrzebny adwokat ponieważ zadnego przestępstwa nie
    popełnilem, ciekaw tylko bylem zdania grupowiczow, ale ty jak zwykle w
    filozofa bawisz sie :)

    > A przynajmniej to rozróżniasz?

    Ciekaw jestem czy ty rozróżniasz, idąc dalej twoim rozumowaniem adwokaci
    pewnie nie są potrzebni?

    p.s. jeśli są tacy jak ty, to lepiej by ich nie było

    mk