  • Data: 2005-02-18 03:46:38
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: reporterka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Akroleina, to substancja, która powstaje po przegrzaniu olejów
    > roślinnych. Inaczej mówiąc wtedy gdy przysmażasz sobie na oleju
    > wegetariańskie kotleciki. W ten sam sposób powstają śmiertelnie trujące
    > dioksyny.
    >
    > Jakim cudem ty jeszcze żyjesz i nie masz raka?

    Nie wiem. Natomiast jako adwokatka powodow zazadala bym dokumentacji MD
    na ten temat. Zwlaszcza, co zrobili po dowiedzeniu sie z raportu FDA ze
    ich wlasne frytki kupione na wolnym rynku zawieraja trucizne. Moje
    frytki top moja sprawa. Moje trujace swiadomie frytki SPRZEDAWANE DLA
    PROFITOW to sprawa MOICH konsumentow. Ja sprzedaje - ja odpowaiadam.