    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Date: Sun, 06 Feb 2005 18:41:11 +0100
    <VS8Kd.21$ec1.5@trndny08> <ctb5tf$een$1@news.onet.pl>
    <Pr9Kd.7$_X.3@trndny06> <ctb8mr$rqe$1@news.mm.pl> <bO9Kd.8$_X.0@trndny06>
    <ctba6a$1khn$1@news.mm.pl> <d0aKd.9$_X.5@trndny06>
    <ctbacf$8rq$1@inews.gazeta.pl> <Y6aKd.25$B31.7@trndny04>
    <ctbbar$dg0$1@inews.gazeta.pl> <qnaKd.8$vY.7@trndny05>
    <ctbc30$i2a$1@inews.gazeta.pl> <hAaKd.11$_X.4@trndny06>
    <ctbdbc$omk$1@inews.gazeta.pl> <RUaKd.16$2R1.0@trndny08>
    <ctbeg3$oqq$1@news.onet.pl> <l...@r...com>
    <ctm60e$3kd$1@news.onet.pl> <i8DLd.1337$ya6.432@trndny01>
    <cto203$per$1@news.onet.pl> <C7gMd.3614$s16.2033@trndny02>
    <cts5v6$ks7$1@news.onet.pl> <CirMd.5278$ya6.3282@trndny01>
    <cttjea$pgb$1@inews.gazeta.pl> <I7YMd.10529$g16.3988@trndny08>
    <o...@k...it-net.pl> <pweNd.7242$ya6.5632@trndny01>
    <o...@k...it-net.pl> <62rNd.14603$s16.13678@trndny02>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 15:51:30 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > kliknij na http://www.cdc.gov i poszukaj. Jest tam mnostwo raportow o
    > SZKODLIWOSCI cudow z MD.

    Potrafisz wskazać raport, który mówui o szkodliwości Coca-coli
    spowodowanej zawartością kwasu fosforowego?

    > A najciekawsze ze pewna firma chemiczna spod Nowego Jorku jest
    > licencjonowana przez rzad do importu lisci Coca z Am. Pld.
    > http://www.deadiversion.usdoj.gov/fed_regs/manufact/
    reg/2004/fr081012.htm
    > Firma ta jest dostawca skladnikow dla Coca Coli.

    Coca-cola zawiera ekstrakt z lilści Coca. Co w tym dziwnego?

    > Wagowo, czy objetosciowo? Tak czy owak starczy zeby zniszczyc kosci
    > dorastajacemu dziecku.

    Objetościowo. I nie wystarczy.

    > Amatorszczyzna.

    Może. ale w dalszej części posta ty kompromitujesz się dokumentnie

    > Tutaj masz pierwszy z brzegu dokument przewozowy dla PA:
    > http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSPhosphoricA
    cid.html
    > Taki dokument MUSI towarzyszyc przeworzeniu beczki z substancja przez
    > caly czas. I coz tam pisze sam produent:
    [ciach]
    > Czyli dodatek chemiczny jest skrajnie niebezpieczny podczas transportu
    > do fabryki Coca Coli, ale podawany dzieciom w przybytkach McDonald's to
    > juz nie.

    To karta charakterystyki chemicznej dla kwasu fosforowego. A teraz zagadka
    dla inteligentnej blondynki. Czy kwas fosforowy o stężeniu 85% jest tak
    samo niebezpieczny jak kwas fosforowy o stężeniu 0,2%?

    a żeby jeszce dogłębniej ukazać twoją kompromitację zapoznaj się z kartami
    charakterystyki dla:

    1. wody utlenionej:
    http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSHydPeroxide
    .html
    2. kwasku cytrynowego
    http://www.syndel.com/msds/citric_acid_msds.htm
    3. octu
    http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSAcetic.html

    no i jak się teraz czujesz? łyso ci?

    > Przemysl Public Relations zakamuflowany jako "wyjasnienie".

    ...bo nie potwierdza twojej histerycznej tezy.

    > Octu dzieci nie pija na co dzien w szkolach. Coca Cole tak.

    Te same dzieci maja w żołądkach kwas o pH 1. Sądzisz, że on im szkodzi?

    > Ile tego soku pijesz w miesiacu? Nie ma porownania jezeli chodzi o
    > narazenie.

    Na razie jeszczcze nie przedstawiłaś żadnych dowodów że picie napojów o pH
    2-3 jest wogóle szkodliwe dla zdrowia.

    > ph kwasu żołądkowego to mniej więcej 1. Więc
    >
    > Tylko ze kwas zaladkowy wystepuje naturalnie i jest tam dla powodow.
    > Kwasu fosforowy nie jest w naturze do konsumpcji ludzkiej. A juz napewno
    > nie jako czesc diety dzieci.

    Rozmawiamy o pH, a nie o rodzaju kwasu. I czy masz dowody na to, że kwas
    ten, w stężeniu 0,2% jest szkodliwy dla zdrowia? Aha, i nie zapominaj o
    tym, ze wszystkie napoje gazowane zawierają jeszcze kwas węglowy.

    > California zabronila sprzedazy z okienek MD do aut z wlaczonym
    > silnikiem. Ile metrow szesciennych spalin dostarca nam MD kazdym
    > klientem obsluzonym w ten sposob w Polsce? Im jest taniej pozbyc sie
    > klienta na zewnatrz, bo miejsce siedzace w srodku kosztuje. Reszta placi
    > za to zdrowiem.

    Natomiast w New Hampshire nakazuje wyłączać silniki podczas postoju przed
    czerwonym światłem. I nie ma to nic wspólnego z MacDonaldem.

    --
    Falkenstein
    skazania.