    From: spaam <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    <VS8Kd.21$ec1.5@trndny08> <ctb5tf$een$1@news.onet.pl>
    <Pr9Kd.7$_X.3@trndny06> <ctb8mr$rqe$1@news.mm.pl> <bO9Kd.8$_X.0@trndny06>
    <ctba6a$1khn$1@news.mm.pl> <d0aKd.9$_X.5@trndny06>
    <ctbacf$8rq$1@inews.gazeta.pl> <Y6aKd.25$B31.7@trndny04>
    <ctbbar$dg0$1@inews.gazeta.pl> <qnaKd.8$vY.7@trndny05>
    <ctbc30$i2a$1@inews.gazeta.pl> <hAaKd.11$_X.4@trndny06>
    <ctbdbc$omk$1@inews.gazeta.pl> <RUaKd.16$2R1.0@trndny08>
    <ctbeg3$oqq$1@news.onet.pl> <l...@r...com>
    <ctm60e$3kd$1@news.onet.pl> <GQBLd.1570$g16.1338@trndny08>
    <ctnphl$i0k$1@inews.gazeta.pl> <_YfMd.10956$8a6.3716@trndny09>
    <ctsqfk$fa2$1@inews.gazeta.pl> <f2rMd.5269$ya6.1467@trndny01>
    <cttfck$5g9$1@inews.gazeta.pl> <RtrMd.9748$g16.6364@trndny08>
    <ctthbm$f8o$1@inews.gazeta.pl> <Y%rMd.5204$s16.3790@trndny02>
    <cttj4d$nv8$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Thu, 03 Feb 2005 16:32:17 GMT

    Przemek R. wrote:

    > MD twiredzi ze nie ma nic specjalnego.

    Twierdzi ustami prostytutek dziennikarskich na lamach kolorowych
    zurnalow, a nie pod przysiega na sali sadowej.

    > Ty teraz wykaz ze on klamie, bo samo stwirdzenie ze klamie nic nie da.

    Bardzo prosto. Pierwszym ruchem adwokata powodek jest zadnie kopii listy
    srodkow chemicznych. Jezeli MD nie ma takowej, to musi pod przysiega to
    stwierdzic. I tutaj sa ugotowani w obie strony.

    > al o jakich konkretnie chemikaliach mowisz, bo na dzien dzisiejszy
    > prawie we wszystkich artykulach spozyczych masz chemie.

    W ktorych frytkach (nie fast foodow) jest 50 chemikaliow na raz?

    > ja pierd. ZANIESC DO LABOLATORIUM a nie do domu, widzisz roznice?

    Tak. Na czyj koszt? I dlaczego MD nie powinien samodzielnie powiedziec
    zamiast noszenia do laboratorium?

    > no chyba mi nie wmowisz ze zimna kawa leipiej smakuje co?

    Tam chodzilo o roznice pomiedzy wrzatiemk, a goraca.

    Tutaj
    > akurat bledem nie byl fakt temteratury kawy a sposob jej podania,(slomka),

    Zadan slomka. Nikt kawy przez slomke nie pije. Poparzenie mozna dostac
    tylko od wrzatku!

    > jednakl czlowiek choc troche myslacy zdejmie gore i wypije jak z kubka.

    Tam chodzilo o spadniecie dekla z papierowego kubka.

    > i prawidlowo. Zawsze mozesz napisac ustawe nakazujac pic zimna kawe zebrac
    > 100 tys :)

    Nie zupelnie. Mieli 800 skarg na wrzatek. Teraz maja 800 i jeden
    przegrany pozew. Jak to ocenia kolejne sady przy oparzeniach?

    > co Ty pierd. mowimy o hamburgerach. Podaj skladnik KONKRETNY ktory
    > uzaleznia, czy woywyoluje otylosc

    > twierdzisz ze to robia a nie zastanawiasz sie , wiec prosze to wykazac.
    >
    > P.

    Ja pytalam w MD wiele razy. ODMAWIAJA podania skladnikow. Wiec wine na
    mnie zwalic sie nie da.