  • Data: 2005-02-04 23:29:29
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Arielka" <a...@y...ca> szukaj wiadomości tego autora

    "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ctqp8q$l6f$1@news.onet.pl...
    > ja czytam. za wszystkicj Polakow sie nie
    > wypowiem, tak szybka jak Arielka za Kanadyjczykow.

    ja sie nie wypowiadam za wszystkich ja sie wypowiadam za tych co znam
    (i za siebie bo tez jestem Kanadyjka )
    a oni nie czytaja ,chodza jesc a nie czytac kalorie......
    fast food ktos wymyslil aby ulatwic zycie a nie utrudniac aby mozna dostac
    szybko swoje zamowienie
    zjesc,wyrzucic papierki i sie nie przejmowac wiecej jedzeniem
    a nie zeby myslec a to ma tyle kalorii (??) a dzis sroda to pojde na basen
    to poszaleje sobie
    zjem podwojnego hamburgera z frytkami a jak zostane dluzej w pracy to z
    basenu nici i co ja zrobilam ;((
    pozatym nawet jak ludzie przeczytaja te kalorie to jestem ciekawa ile z nich
    umie to zastosowac
    czy tylko na czytaniu sie skonczy.?
    bo jak ktos dba o "linie" do mu dietetyk opracowuje menu.