  • Data: 2005-02-05 05:10:54
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: artista <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > listy

    > zaraz zaraz, uwazasz ze moge sobie pozwac jakiego chce producneta i on
    > bedzie mial obowiazek
    > okaznaia mi takiej listy?

    Nie mozesz pozwac sobie jakiego chcesz. Mozesz pozwac takiego ktory
    wyrzadzil szkode. Sad nie jest od zabawy w kotka i myszke, a od
    rozsadzenia sporu.

    > Toz to absurd.

    Dlaczego?

    > Jest to tajemnica.

    Oszustwo tajemnica? ROFTL

    Przetestuj to twierdzenie odwracajac sytuacje. Oszust uzywa celulozy
    zamiast maki powodujac uszkodzenia organow. Ofiara pozywa, ale sad
    dowiedziec sie od oszusta nie moze. Powod? Tajemnica. Prawda ze smieszne?

    PS: MD uzywa celulozy w zywnosci!

    Philip Morris poszedl nawet krok dalej. Oszustwa byly prowadzone przez
    adwokatow, zeby ich nie mozna bylo wzywac na wypadek procesu (tajemnica
    adwokacka). Nic z tego nie wyszlo. Sad sie na to nabrac nie dal i zniosl
    tajemnice adwokacka.

    > I na miejscu prawnikow MD zazadal bym powteirdzenie
    > absurdanych zarzutow.

    Dowod mozna przeprowadzic z przesluchania swiadkow. Bardzo ekonomiczna
    sprawa dla sadu. Wzywa sie osoby odpowiedzialne za receptury i zaprzysieza.

    > Jezeli oskarzasz ich o dokladanie chemikaliow do jedzenia to prosze to
    > wykazac.

    Przesluchanie pracownikow MD pod przysiega rozwiazuje sprawe.

    > Nie zadajac receptrure a badajac danego hamburgera.

    ROFTL. A niby dlaczego?

    > wymien 5.

    Zajrzyj na ich storne internetowa. Masz tam wymienionych ponad 5.
    Nie ma tam np steoriodow dodawanych do paszy podawanej kurczakom, po
    ktorych dzieci w wieku lat 8 maja owlosienie lonowe.

    > na Twoj bo Ciebie to interesuje, albo idz na politechnike
    > moze zbadaja za darmo

    Tak nie dziala sad. W ten sposob stawiasz kryminaliste ponad sadem,
    ktory to sad sluzy spoleczenstwu, w tym obu stronom sporu.

    > I dlaczego MD nie powinien samodzielnie powiedziec

    > a dlaczego niby mialby to robic?

    Dlatego zeby sad mogl rzetelnie rozsadzic spor.

    > Chocby dlateo ze maja honor i pierwszej lepszej pipie nie beda zdradzac
    > receptur

    Lawnicy byliby wzruszeni okresleniem przez adwokatow MD ich ofiary "pipa"...

    > jezeli pijesz przez slomke, bo domyslam sie ze chodzi o te kubki do kawy
    > ze slomka,

    nie

    jezeli nie i jezeli
    > chodzi Ci tylko o sam fakt ze jest ona goraca, to z przykroscia musze
    > stwierdzic z jestes "szajbnieta".

    Produkt nie moze wyrzadzac szkody konsumentowi kiedy jest uzywany
    zgodnie z przeznaczeniem, oraz kiedy producent moze przewidziec uzycie i
    naduzycie produktu.

    > no i .. co doklaniej

    Kobieta dostala powaznych poparzen bo MD przeliczyl ze nie oplaca sie im
    zachowac bezpieczenstwo.

    > a mozesz sprecyzowac o co byl pozew?

    O bardzo powazne oparzenie kawa

    > znow jestem zmuszony stwoerdzic ze jestes "szajbnieta' jezeli myslisz ze
    > ktos zdorwy na umysle
    > w taki mmiejscu poda Ci recepture.

    Czyli jzeli MD zacznie dodawac arszenik, o tez bedzie "tajmenica"?