  • Data: 2005-02-05 10:53:06
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie. Tutaj kolejny klopot dla MD. Dopiero po pozwach zaczeli
    > przyznawac ze jednak chemia, i dalej nie podaja prawdy. Ostrzezenie
    > nieadekwatne prawnie nie jest ostrzezeniem!!!

    nie potrafisz odpowiedziec na proste pytanie?

    > Proponuje eksperyment. Kupic worek cementu, rozsypac w dwa woreczki i
    > przywiesic sobie jeden na brzuchu a drugi na pupie. I tak pochodzic pare
    > dni.

    a ja proponuje isc do lekarza

    > Czy dziecko godzi sie na otylosc? W ktorej ultoce MD jest ostrzezenie ze
    > konsument bedzie wazyl 50 kilo wiecej pdo konca zycia.

    jak by nie zarlo to by nie utylo, gdyby MD ZMUSZAL dzieci do jedzenia
    tylko i wylacznie
    ich jedzenia to byli by winni a tak jestes po rpostu smieszna!!!!!!!!!

    a 50 kilo wiecej przestanie warzyc gdy zacznie sie ruszac, nie wiem czy
    szanowna Pani wie
    ale w stanach sie nie chodzi pieszo tylko weszedzie jezdzi samochodem bo
    do najblizszego
    sklepu jest kilkanascie km.

    P.