  • Data: 2005-02-03 02:37:22
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: pura <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iwon(k)a wrote:
    > "bigmac" <b...@i...pl> wrote in message

    > a wiesz, ze takowy to nawet powstanie kiedy ci sie olej
    > na patelnie przypali.

    Wiem od Ciebie, a nie od McDonalda. To wielka roznica jezeli chodzi o
    odpowiedzialnosc cywilna producenta. FDA zrobilo pomiary frytek, okazalo
    sie ze byly duze problemy, i... MD nic nie zrobil. No i jak to teraz
    zwalic na ofiare?

    > dzieci?? a co na to rodzice?? coz, to rodzicow nie maja?

    Jeszcze raz, mwimy o reklamie dzieciom a nie rodzicom. Reklamie
    dobieranej przez psychologow dzieciecych.

    > nie wiem jak to dziala w Polsce. nikt ci nie kaze chodzic do McD.
    >
    > iwon(k)a

    - Pani sprzedala mi wczoraj swiadomie zgnile jajka, prosze o zwrot
    pieniedzy!

    - Nikt panu nie kazal ich jesc.