  • Data: 2015-01-26 23:23:39
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-26 23:15, RadoslawF wrote:

    > Zakaz wyjazdu z kraju to jeszcze nie niewolnictwo.

    A bycie chłopem pańszyźnanym?

    > I dlatego napisałem że na wdrożenie nie było kasy.
    > Ale to była wina rządzących którzy woleli przydzielić środki
    > na coś innego. W odróżnieniu od dnia dzisiejszego wtedy
    > te środki jeszcze istniały.

    LOL po raz drugi - powtarzasz się, że to nie była wina komunizmu, tylko
    komunistów;) Normalnie "Socjalizm tak, wypaczenia - nie!"

    > Na nasze władze nie widziały przez dłuższy czas potrzeby wyprodukowania
    > odpowiedniej ilości magnetofonów, samochodów i mieszkań.

    No to już wogóle praca za paciorki skoro max co możesz sobie za nie
    kupić gazetę (reżimową, więc w sumie powinna być za free), bilet
    komunikacji i żarcie jak akurat będzie... Bo magnetofonu, telewizora
    mieszkania czy samochodu władza "nie odczuwa potrzeby" ci sprzedać.

    Jak trzeba mieć zryty beret, żeby tego bronić?

    Shrek.