  • Data: 2015-01-27 12:02:03
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-27 o 09:39, Liwiusz pisze:

    > Nie opluwam ludzi, ganię system, który ludzi opluwał, używając
    > eufemizmu.

    Jak to jest fajnie gdy żyjemy we wspaniałym ustroju który nie opluwa
    ludzi.
    Na ten przykład mnie osobiście trafiło się pracować w pewnej korporacji
    przez całe trzy miesiące, czyli dwa miesiące i 29 dni za długo.
    Udało mi się wyrwać bo przez przypadek - bo z jednej strony znalazłem
    lukę w kontrakcie a z drugiej jakoś nie nadawałem się na niewolnika.
    Tego szczęścia nie miała ponad setka innych pracowników którzy
    zapierdzielali po 16 godzin na dobę za pieniądze które starczały na
    michę i chatę. Czyli klasyczny przykład pracy niewolniczej. W PRL mieli
    by nadzieję, że kiedyś dostaną mieszkanie i szereg innych możliwości. Tu
    nie mają. Nie muszę dodawać, że lepiej traktuje się zwierzęta niż tych
    pracowników.
    P.S. piszę nie po to aby wychwalać PRL który był systemem do dupy, ale
    po to aby uświadomić niektórym, że zaledwie wyszliśmy spod rynny na
    deszcz.