    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Date: Fri, 14 May 2010 09:51:33 +0200

    Liwiusz pisze:

    > I to jest dowód na...?

    Na to, że nie jest to częsta praktyka, jeśli weźmiemy pod uwagę obroty
    sklepów. W sklepach o dużych obrotach, tym bardziej internetowych,
    płatność kartą zazwyczaj nie jest droższa, a są przypadki, że jest
    tańsza. Ogólnie, przy sklepach internetowych stosuje się metody typu
    zapłata kartą/przelew - jako najtansze, zapłata gotówką jest droższa
    zazwyczaj, chyba, że tak jak w przypadku empiku, masz możliwość
    odebrania towaru osobiście, wtedy nie ma różnucy czy płacisz
    kartą/przelewem czy gotówką....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl