  • Data: 2010-05-14 07:56:05
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 09:24, Liwiusz pisze:

    > Zwłaszcza jak prowizja za zapłatę kartą wynosi kilkadziesiąt procent
    > zysku, albo i więcej...

    No to po co ma taki drogi terminal? Jakoś sporo sprzedawców zachęca do
    kart, a niektórzy nawet dają prezenty, jak wspomniana cukiernia w
    Gliwicach czy bar u MacDonalda, który kiedyś bodajże szklaneczki
    rozdawał za płatność kartą. Wydaje mi się, że sensowna prowizja od kart
    będzie niższa niż zyski z płatności kartami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek