eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesyłka pocztowa polecona -reklamacjaRe: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Date: Wed, 24 Jan 2007 13:06:50 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <ep7i4s$pav$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@4...net>
    <45b4e65f$0$13190$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <M...@n...task.gda.pl>
    <45b51c33$1@news.home.net.pl>
    <M...@n...task.gda.pl>
    <45b52896$1@news.home.net.pl> <ep6464$bsb$1@news.mm.pl>
    <45b70a27$1@news.home.net.pl> <ep74uo$2ga9$1@news.mm.pl>
    <ep7ckb$slq$1@inews.gazeta.pl>
    <M...@n...task.gda.pl>
    <ep7gba$gol$1@inews.gazeta.pl> <ep7hm5$qd4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aut20.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1169640412 25951 83.27.27.20 (24 Jan 2007 12:06:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jan 2007 12:06:52 +0000 (UTC)
    X-User: fisz
    In-Reply-To: <ep7hm5$qd4$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird Mnenhy/0.7.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:441907
    [ ukryj nagłówki ]

    Nixe wrote:
    > Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    > news:ep7gba$gol$1@inews.gazeta.pl...
    >> KrzysiekPP wrote:
    >>>> Żeby można było reklamować niedostarczenie?
    >>> No i co sobie mozna, skoro adresat "podpisał zaocznie" a potem twierdzi,
    > ze
    >>> nie dostał ?!
    >> Ale poczta wie, czy dostarczyła do skrzynki.
    >
    > A jeśli twierdzi, że dostarczyła (swoją drogą na jakiej podstawie?), a
    > adresat twierdzi, że listu w skrzynce nie było?

    Sprawdź w słowniku j. angielskiego jak jest list polecony, to się
    dowiesz na jakiej podstawie poczta tak twierdzi.

    Jak adresat sobie zażyczył dostarczać do skrzynki, a poczta do skrzynki
    dostarczyła, to adresat ma problem. Jak poczta nie dostarczyła, to
    problem ma poczta. W drugim przypadku nadawcy przysługuje reklamacja, a
    w pierwszym nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak
    (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1